вівторок, 19 лютого 2013 р.

Модуль 8

Ми обговорили варіанти оцінювання проектів учнів, критерії та способи дотримання позиції "доброзичливого критика".

Ефективний спосіб заохотити дітей та не дати втратити їм натхнення  за перших помилок. Доброзичливим критиком мусить бути не лише вчитель, а і всі члени творчої групи. Це складно на перший погляд, але якщо дотримуватись всіх правил, які треба скласти перед роботою над проектом(загальні), а потім перед кожним заняттям. Як правило, позиції доброзичливого оцінювання діти охоче складають самі і не треба користуватися готовими шаблонами. Треба звикнути до того, що далеко не всі учасники групи зможуть робити це добре, або взагалі оцінювати когось на аудиторію, але в кінці проекту кожен вже зможе коректно оцінити своїх друзів по команді та сприйняти зауваження інших. І це буде спільною перемогою.

Немає коментарів:

Дописати коментар