середа, 20 лютого 2013 р.

Модуль 9

Сьогодні ми обговорювали особливості оцінювання учнів з різним рівнем мотивації та знань.Ми приділили достатньо уваги критеріям, за якими треба оцінювати учнів, зупинилися на дітях, які, можливо, не зможуть виконати проект добре. Ми обговорили можливі варіанти їх заохочення та ефективної мотивації.


Мотивація - одне з найголовніших питань, які виникають в роботі над проектом. На перший погляд, це дуже складно, але коли ви добре знаєте дітей, їхні побажання, здібності та вміння, у вас команда креативних однодумців, то це зовсім не важко. Адже діти розумітимуть вас з першого речення та запропонують вам безліч ідей. Головне в подальшій роботі не втратити ці іскорки думок, розпалити їх ще більше та допомогти дітям успішно закінчити розпочату справу.

Особливу увагу треба приділити дітям, які весь час вагаються; добре починають роботу, але не можуть закінчити її; гіперактивним дітям, які вимагають до себе найбільшої уваги та іноді не дають шансу іншим довести свою думку. Кожна група - це окремий випадок для керівника проекту та завжди новий пошук засобів мотивувати учнів якнайкраще та заохотити їх до подальшої плідної праці.

Немає коментарів:

Дописати коментар